Veelgestelde Vragen

Blijft ons assortiment zich steeds verder ontwikkelen?

Ja, maandelijks worden er vanuit onze leverancier nieuwe producten toegevoegd aan ons assortiment. Uwvoordeelwinkel.nl blijft streven naar een continue ontwikkeling en verbetering van het assortiment

Hoe worden de producten verpakt?

Uwvoordeelwinkel.nl werkt samen met verschilllende leveranciers en verzenders, maar al onze producten worden op een veilige manier verzonden. Het door u bestelde product komt altijd in goede conditie aan. De bloemen en planten zitten gefixeerd in de verpakking, hierdoor kunnen ze zelfs ondersteboven verstuurd worden. De boeketten blijven vers door behulp van “Chrysal Arive Alive.” Dit materiaal is sponsachtig en houdt de onderkant van de stelen vochting. Hiermee voorkomen wij dat de verpakking beschadigd door vocht.

Hoe zijn de prijzen opgebouwd?

De prijzen zijn inclusief BTW. De verzendkosten variëren per productgroep en staan per product op onze site vermeldt.

Wat gebeurd er wanneer mijn pakket beschadigd raakt tijdens de verzending?

Bij uwvoordeelwinkel.nl gaat 99% van de zendingen goed. Het kan altijd voorkomen dat een product toch beschadigd raakt tijdens het logistieke proces. In dit geval vraagt uwvoordeelwinkel.nl om foto’s van het beschadigde product en zoeken wij samen met u naar een passende oplossing. Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@uwvoordeelwinkel.nl

Wat is de voorraad van de producten?

Uwvoordeelwinkel.nl beheert haar voorraden zelf. Indien een product niet meer voorradig is bij de leverancier, dan wordt dit automatisch uit ons assortiment verwijderd. Hierdoor kunt u nooit een product bestellen wat niet voorradig is en is onze voorraad op de website altijd up-to-date.

Wat zijn de levertijden?

De levertijden verschillen per productgroep en worden op onze website vermeldt.